Bez COOKIEs je omezený přístup!

Obsah

Naučte mě zabít draka

(Sedmý smysl 10)

 

Dětská fantasy (od 15 let)

Ilka Pacovská

© 2017 Ilka Pacovská, Praha

© 2017 Jan Patrik Krásný

Nakladatelství: Autobus

Dostupnost: Albatros|https://www.albatros.cz/tituly/41601123/naucte-me-zabit-draka/


Obsah

Rozchod(17k)
Poděkování (17k)
Hnízdo v ohrožení(20k)
Dítě vám nedáme!(12k)
Vypálená vesnice(22k)
Plavíkova volba(16k)
Útěk z domova(18k)
Potulní umělci(22k)
Bubaldin ze Soví hůrky(16k)
Vévodovi služebníci(14k)
Karavana vyráží(14k)
Panoš Vítek(18k)
Puraga - město rytířů(23k)
Nesnadné podmínky(14k)
První kolo turnaje(22k)
Nečekané setkání(28k)
Klání na koních(16k)
Všichni proti všem(19k)
Opilý rytíř(23k)

Seznam knih Komentáře

24.03.2019 19:02

Na hlavní stránku


Kočka Šklíba udělala na Alenku v říši divů velký dojem
- a nejen šklebením. Občas se začala dělat neviditelnou,
až z ní zbyl jen škleb... A pak - zmizela...

Knihu koupíte na Albatros

Objev ve skalách(24k)
Spolupracovníci ochránců(16k)
Vražedné kouzlo(29k)
Nový svět(17k)
Dračí kamarád(16k)
Ztracená stopa(24k)
Čáry místo mříží(16k)
Turnajový den(21k)
Kdo pomůže najít Vítka?(17k)
Prozrazená(15k)
V moci kouzelníka(28k)
Přípravy na utkání s drakem(20k)
Útočník nebo přítel?(11k)
Vévoda v ohni(17k)
Kouzelníkovi mazlíčci se bouří(20k)
Konec práce v utajení(26k)
Bitva v aréně(13k)
Kouzlo obětování(28k)
Terezčin talent pro dobré konce(43k+5,5k)

© 2017 Ilka Pacovská, Praha

Knihu koupíte na Albatros

Slovník


Aberilové = patří mezi měňavce, pohybují se pomocí rosolovitých chapadel, komunikují mentálně. Žijí v podzemí Prokletých hor a využívají své mimořádně silné magické schopnosti ovlivňovat ostatní živé tvory

Berdové = společenství s nadprůměrnými chemickými znalostmi. Jsou drobní a mírumilovní

Bersereta = nenápadná mořská ryba požírající jedovaté řasy. Za pomoci magie zkonzumovaný jed přetvoří a využívá ho při obraně rybího hejna. Tvora, který ji pozře, se zmocní agresivní šílenství

Běsové = mají vlastní sykavou řeč a málokdy se učí jiné jazyky. Tvar jejich těla připomíná rejnoky, ale sídlí na souši poblíž míst, kudy odcházejí duše do zapomnění. Živí se magií a strachem umírajících. Jsou neuvěřitelně rychlí, takže vidět jsou jen rozmazaně

Bohrové = mimořádně vyspělá společnost, dávají přednost rozumu před emocemi a příležitostně kontrolují světy ve svém dosahu. Obvykle na nich zasahují až v případě nějakého mimořádného ohrožení. Experimentují při vytváření inteligentního života

Děsivý strážce lesa = magická bytost zdržující se obvykle v lesích na území jednorožců

Dizlobraz = druh dikobraza, který se snaží vetřelce oslepit vystřelujícími ostny

Dryády = malé víly žijící v symbióze se stromem

Duch = mlhavá existence mezi životem a smrtí, kdy vědomí odmítá odejít do zapomnění a drží se neviditelné podoby bývalého těla

Kouzelný džin = magická bytost potrestaná za těžký zločin, musí neustále někomu sloužit s nepatrnou nadějí na vysvobození

Fagliniové = vznikli při experimentu Bohrů, kteří se pokoušeli vytvořit vědomí nezávislé na hmotě. Dostali svoji planetu, časem se z nich vyčlenili knutové

Fuň = kůň s omezenými magickými schopnostmi, s oblibou se chová poťouchle

Genog = mohutná, málo inteligentní, o to však agresivnější příšera s ohromnými chlupatými končetinami

Goblini = v primitivním společenství se občas vyskytnou i nadanější jedinci, kteří se naučí mluvit a čarovat. Žijí v divočině Prokletých hor a potencionální vůdce tlupy posílají do magické školy v Airbowanu

Guruvan = vylepšený knut. Jeho posláním je proniknout na vhodnější a zajímavější světy a umožnit přistěhování dalších knutů

Harpyje = domlouvají se harpyjštinou, ale některé ovládají i lidskou řeč. Vzdáleně se podobají se lidem, v dospívání jim narostou křídla, místo vlasů se vytvoří peříčka, ostrý nos vzdáleně připomíná zobák a na končetinách jim vyrůstají místo nehtů drápy. Rády na sebe berou podobu divoké husy. Doprovázejí umírající duše přes hranici zapomnění. Tvorové s magickým zrakem je vidí jako nádherné andělské bytosti

Hřejiváček = drobný zpěvný pták, jehož zpěv zmírňuje napětí a vylepšuje náladu

Jednorožci = domlouvají se mentálním kontaktem, dávají přednost životu v ústraní, jsou magicky zdatní a nezáludní

Ještěroraf = bývá s oblibou využíván jako hlídací ještěr. Většinu času prospí, ale je mimořádně magicky vnímavý. Útočí na vetřelce, ale nehybných postav si nevšímá

knutové = tvorové z experimentu Bohrů, kteří zatoužili mít svoje tělo, a odešli zkoumat možnosti na jiný svět

Kvanter = štíhlá šelma, která s pomocí magie dotáhla mimikry k dokonalosti

Mžitka = podobná světlušce, ale víc září a vyhledává tmu

Norous = vypadá jako větší křeček a při hloubení cestiček pod zemí využívá magii

Pálivec = připomíná malého ježka, který kolem sebe při nárůstu emocí vytváří pole se silným žárem

Pupusata = vzácná sladkovodní želva, jejíž magické schopnosti se objevují pouze v době rozmnožování. Je pojmenovaná po zvucích, které vydává

Rochňák = připomíná bobra bez ocasu a jeho doupě neuvěřitelně smrdí. Tento druh obrany před nepřáteli navíc posiluje i magicky

Savule = vypadají jako průsvitní zelení motýlci. Jejich bílé housenky vysávají magii stromů

Sirény = žijí pod vodou, hovoří sirénštinou, podobají se lidským ženám, ale dýchají žábrami, na nohy si navlékají plovací ploutev, nemají mezi sebou muže

Skřeti = se vyskytují ve Tvém hradu. Tito vychrtlí hrbatí služebníci, kteří dovedou nakrátko měnit vzhled, se většinou živí krysami

Skřítci = drobní hbití mužíčci se pohybují v blízkosti Záludného lesa a při polapení splní jedno přání. Ti nejtlustší bývají sežráni vlky

Spíd = připomíná vzhledem vlka, ale z hrudi se mu vysunuje oko a zub na dlouhé stopce. Jeho útok je smrtící. Někdy bývá hostitelem knuta

Spiripyr = inteligentní bojovný pták, menší než archeopteryx, obvykle doprovází mocné draky. Klid mu nedělá dobře, svědčí mu žár a válečné podmínky, umí plivat oheň

Svrbilky = připomínají hbité malé ještěrky. Sají temnou magii a místo, kde se dotkly kůže napadeného, týden výrazně svědí

Temnochod = druh lenochoda. Pohybuje se hlavně v noci a jeho srst produkuje temnotu

Tleskavec = patří mezi dravé ptáky a používá při lovu zvláštní techniku. Zmizí ve vzduchu a pak se objeví těsně nad kořistí, což doprovází hlasitý tleskavý zvuk

Trpaslíci = hovoří stejným jazykem jako lidé, jsou menší, ale silní a vždy bojovně naladění

Tulíci = drobní tvorové podobní maličkým veverkám s dlouhým ocáskem jsou schopní komunikovat mentálně, ale dokážou se naučit i lidskou řeč. Žijí jako chráněný druh v rezervaci Magický les, a pokud se některý z nich připojí ke kouzelníkovi, doprovází ho celý život. Dovedou mírnit stres

Upírek = drobný druh netopýra, který s pomocí magie vyhledává po setmění teplokrevné živočichy a saje jejich krev. Šíří nebezpečnou nemoc debilózu

Visák = mimořádně jedovatý pavouk s magicky zesíleným účinkem jedu

Vososák = patří mezi nepříjemně útočné vosy, jimž magie umožňuje přežít i v nepříznivých podmínkách

Anotace


Paní Ilka Pacovská se neudržela a pokračuje ve své sérii „Sedmý smysl“. Své příznivce tím zcela jistě potěší, i když se její pokračování diametrálně rozchází s pokračováním pana Vachka... Nu což, je to přece jen originál...

Další knihy ve skupině Sedmý smysl:


Mapa světa Sedmého smyslu

Ostrov zasvěcení

Smrt kouzelného džina

Únosce draků

Vrať drakovi, co je jeho

Průvodce ztracených

Otrocká krása

Zlodějíček z pátých hradeb

Dračí cejch

Bez práva na život

Sedmý smysl (Bytosti)

Magické zrcadlo (fanfikce k Sedmý smysl)

Identifikace:


Titul: Naučte mě zabít draka

Autor: Ilka Pacovská


© 2017 Ilka Pacovská, Praha

Veškeré připomínky jsou vítané:

vsemerad@volny.cz

Skupina: Sedmý smysl 10

Nakladatel: Autobus

Žánr: Dětská fantasy (od 15 let)

Ilustrace: © 2017 Jan Patrik Krásný

ISBN: 978-80-00-04993-9

Dostupnost: Albatros|https://www.albatros.cz/tituly/41601123/naucte-me-zabit-draka/

Pozor!

Tuto dobrodružnou knihu si můžete sami upravit - ZDE. Můžete změnit jméno hlavního hrdiny a hrdinky (třeba na svoje). Nastavení platí i pro jiné knihy.

Nápověda: V pravém horním rohu každé kapitoly je drobná ikonka bílého ducha ( - na bílé stránce jsou vidět jen oči a černě blikající pusa - co chcete od ducha, že?). Kliknutím na něho se zbarví červeně a současně se podbarví všechny řádky, ve kterých došlo k nějaké změně proti minulé verzi. V další verzi se červené podbarvení postupně mění: červené - žluté - lila - zelené - modravé - normální. Je tak zřejmé, jak se kniha měnila. Duch v levém horním okraji slouží podobným způsobem ke zvýraznění přímé řeči. Druhým kliknutím se podbarvení textů i duchů zruší.

Hodinky před jménem kapitoly v obsahu obsahují (po najetí myší!) čas poslední změny kapitoly, aby se dal vysledovat průběh změn. Značka "Práce na silnici" místo nich znamená: v této kapitole se změnil text právě dnes.

Obrázek autobusu v levém horním rohu (přejetím myší se mění) při kliknutí skočí na konec textu (u obsahu tam bude slovník, anketa a diskuse). Podobný obrázek vpravo skočí ještě dál na diskusi. Kde tyto položky nejsou, oba obrázky skáčí na konec souboru.

24.03.2019 19:02

Chcete autora upozornit na překlepy?

Navrhněte opravy pro "Naučte mě zabít draka" v kapitole:

Původní text (zkopírujte sem CTRL+C - CTRL+V nejlépe celou větu nebo odstavec, není-li příliš dlouhý):

Před a za vadné *místo* vložte hvězdičky (zvýraznění). HTML tagy a text mezi znaky '[...]' to samo vyhodí. Vadný úsek nepřepisujte, ale kopírujte - jakmile autor dané místo změní, vyřešená připomínka zmizí. Komentář dávejte vždy do závorek (budou jen pro autora) - jinak bude připomínka automaticky považovaná za vyřešenou!!! Pak stačí stisknout:


Poslední zdvořilý příspěvek ve Fóru (klikněte si) je od VlastimilČech: 1/6 v 22:27 na téma: Blízká-setkání : naprosto strašidelné!!!   =*=   02.06 SW : A víte, co je na tom nejstrašidelnější? Že by se z toho mohla snadno stát realita!   =*=   02.06 knihomol : Přesně tak. Velký bratr jen čeká na svůj čas. ;

Domů
Statistiky

"Naučte mě zabít draka" (komentáře)

Téma=Naučte-mě-zabít-draka-s10 Hlasovalo 10, celkem 50 hvězd, průměr=5.00.

Nahoru!
Knihy, úvahy

  

Nepřihlášení (roboti) nemohou přispívat!

Komentáře

Žádný komentář tu není.

Začátek