Bez přihlášení je omezený přístup

(Přihlášení)

Přihlášení je dobrovolné, nechceme od vás číslo kreditní karty. Je ale užitečné - především pro vás.

Pro náhodné návštěvníky se totiž tato stránka musí chovat velice opatrně. Základní nastavení nesmí nikoho urazit, pohoršit ani mravně zkazit. Říká se tomu dětský filtr nebo také dětská pojistka. Na této webové stránce přihlášení usnadňují COOKIE. Dnes je módou dotazovat se uživatelů, zda s nimi souhlasí. Já na ně jen upozorňuji, dají se přece ve všech prohlížečích zakázat. Kdo je má povolené, přihlašuje se jen poprvé, každé další přihlášení zajišťují COOKIE. Nadstandardní prvky této stránky jsou totiž dostupné jedině po přihlášení. Máte-li na svém počítači COOKIEs zakázané (hlouposti se meze nekladou), nebo máte pitomý "chytrý telefon", který COOKIEs neumí, můžete se nouzově připojovat ke "svému nastavení" vždy jen po dobu pobytu na této stránce pomocí jména (nicku) a hesla. Tak se můžete přihlásit i když si COOKIEs neuváženě smažete (jde to velice snadno!). Při přihlášení nickem+heslem se neuváženě smazaná COOKIE obnoví, proto si buď nick+heslo někam zapište, nebo použijte něco, co nezapomenete. Pozor - nick musí mít aspoň 2 platné znaky, heslo 4 znaky, v nicku i heslu jsou povoleny jen číslice, písmena (včetně diakritiky) a znaky  _ - . 

Pokud sem napíšete vlastní nick+heslo (aby se Vám dobře pamatovalo), získáte možnost diskutovat i nastavit si některé parametry této stránky (např. dětskou pojistku).

Přihlášení umožňuje: nastavení jmen hrdinů, volbu jiných konců románů, počítají se vám přečtené knihy, stránka vás neoslovuje neosobně "milý návštěvníku" a zobrazí se i spousta jinak skrytých položek  MENU . Po úspěšném přihlášení tento panel zmizí a máte-li povolené COOKIE, nebude vás obtěžovat (buzerovat) ani při příští návštěvě. Je mi to líto, ale tak to vyžaduje Policie České republiky.

Dříve to tato stránka dělala podle IP adresy. To je dnes ovšem zakázáno. Proč? Prý to je "osobní údaj" a jejich shromažďování je trestné. Proto jsem kontroly zrušil. Je mi líto, ale pokud tohle skutečně vyžaduje Evropská unie, od které spoustu podobných pitomostí (a mnohdy ještě větších) tak radostně přejímáme, já tomu říkám latinsky "buzerace", česky "obtěžování". Jenže Policie může udělovat pěkně mastné pokuty a vymáhat je i pomocí exekutorů, dokonce mi tím už vyhrožovala, takže mi nezbývá než ustoupit násilí.


K základnímu přihlášení slouží následující políčka: Nick: a Heslo: Můžete buď ponechat, co zde "vymyslel" automat ("Q-datumčas"), nebo si je změnit podle libosti. Pak stačí stisknout .

Podrobnější nastavení zajišťuje formulář zde.

Obsah Dále

Prosaďme logo Non-EU!

Václav Semerád, Praha 2004

Logo Non-EU pro národní speciality nesplňující normy EU

Logo Non-EU pro národní speciality nesplňující normy EU

Rozčiluje vás také namyšlenost Evropské Unie při diktování všech možných prkotin? Přidejte se ke hnutí Non-EU!

Pozor!

Nejde o zásadní odmítání Evropské Unie, odmítáme pouze Evropskou Unijní Buzeraci (česky = zbytečné obtěžování). Řeč je o Evropských normách. Ovšem ne o těch rozumných, bez kterých to nejde (bezpečnostní apod.), ale o buzeračních. Nevzpomínáte si? Okurky kratší než 10 cm - podměrečné - zaorat! Špatně zahnuté banány - pro prasata! A můžeme pokračovat: svíčková, utopenci, nebalené koblihy, nebalený chléb a pečivo, rum, slivovice atd. atd.

Mám nápad (a prosazuji to i jinde): Podnik či výrobek, který nesplňuje normy EU, by musel být viditelně označen logem »Non-EU«. Evropané (přesněji: Eurohujeři) mají jistě plné právo vědět, že to či ono není unijně košer. Oni zato nemají právo nám to zakazovat, dokud to k nim nemíníme vyvážet. Jistě jim to násilím cpát nebudeme. Vlk se nažere a koblihy zůstanou naše.

Úředníci ale mají tvrdé nástroje - pokuty. A proti nim se musíme včas postavit. Souhlasím se stíháním nebezpečných výrobků. Konzervy obsahující dioxiny patří bezesporu do spalovny! Ale pokutován by směl být pouze výrobek opravdu prokazatelně nebezpečný (na tom slůvku prokazatelně musíme trvat!). Takže: svíčková jistě »nesplňuje EU«, ale nedá se prokázat, že by byla nebezpečná! Slivovice »nesplňuje EU«, ale je srovnatelná s jinými druhy alkoholů, takže pokud neobsahuje metylalkohol, je košer. Nebalené koblihy, rum, utopenci, atd atd, dosaďte si sem co chcete, prokazatelně nebezpečné nejsou! A pokud budou správně označené, nemá nám do toho nikdo (ani EU) co mluvit! Restaurace s tímto logem tedy mohou i nadále podávat tradiční svíčkovou, utopence, třeba i tu slivovici - eurohujeři byli včas a řádně varováni! Nikdo je snad nenutí, aby jedli »Non-EU dršťkovou« - ale ať oni naopak nenutí nás dávat ji prasatům! Jsou dršťky proti normám EU? Pokud ano, dobrá - povinně opatřit logem »Non-EU«! Jsou ale nebezpečné? Nejsou - pak je ale nelze zakázat, tím méně pokutovat!

Pro eurohujery může být logo »Non-EU« známkou hanby, označením, kterým podnikům se mají vyhýbat. Jistě se takoví najdou, neberme jim to... Pro fajnšmekry (jako já) by to byla naopak známka kvality, stejně jako je pro Američany známkou kvality McDonald (neberme jim to). Není-li ale na restauraci značka »non-EU«, pak vím, že tam pravou, dobrou svíčkovou nedostanu a obejdu ji obloukem.

O co tedy jde: především o zabránění šikaně ze strany úřadů nejen EU, ale i našich poturčených ministrů. Pokutovat se má jen to, co je prokazatelně nebezpečné a může lidi ohrožovat. Koblihy ani kratší okurky zcela jasně nikomu z nás nevadí!

Je jistě obtížnější prokazovat, že je něco nebezpečné, než jen nahodit vyhlášku a sázet pokuty, ale tady jde přece o to, aby ouřady (naše i EU) neměly k takové nemístné šikaně pravomoci. Nenechme je řádit jako Černou ruku!

Proč navrhuji logo tohoto tvaru? Proč ne výraznější, kulaté, s červeným okrajem? Inu, kulaté dopravní značky jsou zákazy a příkazy, které přece nechceme, i tak je jich zbytečně mnoho. Logo by mělo zachovat symboliku: obdélníkové dopravní značky jsou informační. O informace totiž jde - o nic jiného. Nenechme sebou orat!

Nechtělo by o tom uspořádat pořádnou celonárodní diskusi?

© Václav Semerád, Praha 2004

 


Obsah Dále


Poslední zdvořilý příspěvek ve Fóru (klikněte si) je od PePa-XY: 27/6 v 08:51 na téma: §Prit : 2 SW: Mám Přítele z 26.4.2013. Nyní v mejlech se dovídám, že jsou změny v kapitolách či dokonce přibývají kapitoly. Znamená to, že to bude zcela jiný Přítel?!? Dotaz platí i pro jiné, již dříve dokončené romány.27.06 SW: Přítel je rozsáhlý román, původně dělený na 3 díly. Jenže byl psaný v době, kdy jsem neměl čas na "učesání a šperkování" - chtěl jsem ho tenkrát hlavně dopsat, takže jsem psal a psal. Teď jsem se k němu vrátil...

Domů
Statistiky

"Úvahy a plky (moje)" (komentáře)

Téma=§Noneu Hlasoval 1, celkem 5 hvězd, průměr=5.00.

Nahoru!
Knihy, úvahy

  

2. Jméno: Q-norbert

 

Info: dědek

 Podotknout!

23.01.2017 v 21:57 id: 1249152

Je to bombový nápad. Nedalo by se to dohodnout s některými známými hostinskými, že by s tím začali?


3. Jméno: jiho

 

Info: www.jitrnizeme.cz

 Podotknout!

16.03.2016 v 11:14 id: 810591

Tak jsem narazil na výstižný citátek: "Je to zmerklený a tím pádem v Bruseli..."


4. Jméno: jiho

 

Info: www.jitrnizeme.cz

 Podotknout!

15.03.2016 v 12:14 id: 807370

2 Mirajz & ZdenekZikovecky: Nakonec mi to nedalo, abych se nepřidal. S těmi alergeny je to od EU pitomost mimo jiné i proto, že člověk může být alergický na kde co (já například na spoustu našich politiků a všechny prestituty ), takže si nedovedu představit, jídelní lístek, který by obsahoval "všechno". Vědět, že mám nějakou exotickou alergii, tak jdu vyzpovídat kuchaře a vybírám si podle toho. Takže bez výhrad souhlasím: "Konzumuji jen to o čem vím, že pro mne bezpečné a pokud jsem na pochybách, zeptám se, neboť líná huba..." A "zakřivení banánů" si může EU strčit do brusele i s těmi banány, které se k nám teď vozí horší, než za komančů!


5. Jméno: Mirajz

 

 

 Podotknout!

15.03.2016 v 11:36 id: 807289

2 SW: Tak to jsem netušil. Holt jsem nějak zaostalý

Provedení ovšem není nic nového, protože přesně s takovým způsobem realizace WC jsem se před mnoha a mnoha lety kdysi setkal v jednom nóbl restarurantu v Kazani v CCCP (nyní Ruská fedeace). Tam se šlo na pisoáry kolem zepředu otevřených kabinek, s takto umístěnými tureckými mísami (asi metr nad zemí, kam se vystupovalo po schůdcích případně schůdkách - čtěte co je příjemnější, dle SSČJ je obé přijatelné). Pokud tam někdo trůnil, tak kolemjdoucí měl o celoživotní zážitek postaráno.


6. Jméno: SW

 

Info: Václav Semerád, Vesničan

 Podotknout!

15.03.2016 v 09:44 id: 806978

2 Mirajz: Myslíte si, že přeháníte? Vůbec ne! EU nám začíná vnucovat i multi-kulti záchody!

(klikněte si ke zvětšení!)


7. Jméno: Mirajz

 

 

 Podotknout!

15.03.2016 v 09:04 id: 806917

2 ZdenekZikovecky: Hmm a co jedl váš kolega než byla povinnost uvádět alergeny? Pokud vím, že jsem alergický na celer, tak nejím hovězí polévky a obvykle vím, jaká jídla si nemám dávat. Já byl těžký alergik na řepku olejnou (s věkem se obvykle alergie snižují až časem - cca po 50ce - vymizí. Vím podle sebe, mých "pitomků", známých - kteří se dožili požehnaného kmetovského věku - a dalších.), proto jsem si dával pozor abych nejedl jídla, kde by se mohla inkriminovaná poživatina vyskytovat (hlavně šlo o řepkový olej) a ta jídla jsem znal. Pokud mě honila mlsná, tak jsem se zeptal co a jak (smažená jídla a pod.) a pokud toho nebylo moc, tak jsem si užíval. Protože jak praví české mudrosloví "líná huba holé neštěstí". Takže proč obtěžovat mými problémy ostatní občany, když to mohu vyřešit sám. Tuto situaci ovšem (podle mne) zavinili Američané. Tam je možná situace, že když někomu se udělalo nevolno, tak okamžitě žaloval kohokoliv, o kom předpokládal, že by mohl mít na jeho pitomosti (on však byl ovšem "chtivinda hamižná") sebemenší zásluhu, aby vydoloval pokud možno hodně peněz. Což mu tamní soudy umožnily, neb nejspíš automaticky předpokládaly že žalobci jsou naprostí pitomci bez jakéhokoliv vzdělání. Takže se napadení začali chránit. (Příkladů je nesčetně a pořád někdo něco zkouší). Naši i evropští "cirkumanální akrobati" se toho horlivě chytili a neštěstí bylo na světě. Jako příklad může sloužit historie s glutamanem sodným.

Ad "co řekne blbec, musí být blbost ": Tady vůbec nejde o onen zmiňovaný omyl. Tady jde o zdravý selský rozum. Konzumuji jen to o čem vím, že pro mne bezpečné a pokud jsem na pochybách, zeptám se, neboť líná huba.... Tady jde taky o to, že EU si osobuje právo nám nařizovat co a jak. Pokud vím, jsme pořád suverenní stát s vlastní zákonodárnou mocí. Bohužel naši zákonodárci, tak jako v době před čtvrtstoletím, sklapnou kufry, případně se po EU opičí (viz aféra s půlením chleba v prodejnách). Přeženu-li to, tak EU včetně našeho zákonodárného sboru nám bude také nařizovat čím, jak a kdy si očišťovat fekální otvor našeho těla a nakonec i jak tuhá má být fekální hmota.

Omlouvám se, ale tak jsem se naplnil fekální hmotou, až jsem z toho dostal slovní dyzenterii.


8. Jméno: ZdenekZikovecky

 

Info: GeTaPřVýPoDeS

 Podotknout!

14.03.2016 v 12:25 id: 804043

Ten seznam alergenů je zrovna jedna z věcí, které smysl mají. Můj kolega má alergii na celer a zveřejnění alergenů mu usnadňuje výběr jídla. To chce personál restaurace, aby se jich každý alergik zvlášť vyptával, v kterých jídlech je daný alergen obsažen? Není i pro ně jednodušší, když to uvedou v jídelním lístku a nemusí odpovídat na opakované dotazy?

Nepodléhejme omylu, že všechno, co řekne blbec, musí být blbost. Například absolutní blbec odpoví na otázky typu ano/ne v 50% správně (jako kdybyste si hodili mincí).


9. Jméno: Malý

 

 

 Podotknout!

14.03.2016 v 08:41 id: 803532

Řekl bych, že U čápa používají zdravý rozum, na rozdíl od Komisí EU.


10. Jméno: Mirajz

 

 

 Podotknout!

13.03.2016 v 19:52 id: 801821

2 Malý: Beru. Konečně jsem se prokousal nápovědou k fóru a tady je oznámení z hospody U Čápa.



Komentáře

Začátek


23.02.2017 14:56